2018年12月12日 星期三

深夜blog文

最近一直心思思想寫blog
拖了很久很久
就趁深夜偷偷更一篇吧XD

原來已經兩年沒有寫blog了
其實我一直都有看大家的blog
只是自己一直提不起勁寫。。。

對於追星也是呢
其實我已經出坑很久了
連最喜歡的takamina跟mio也沒有動力去看
(因為上班每天都很累QQ
其實不喜歡這樣的自己呢><

是的~~~
紀砂也終於畢業成為社會人了QAQ
開始寫blog的時候還是中學生呢。。。
現在已經大學都讀完了XD
(其實我很懷念以前每個月有一個週末有生寫日呢~
如果現在再有生寫日就算出左坑我諗我都會再玩的

仲有就係最近好想入返坑啊~~
歡迎大家毒我XDD  

感謝大家看完紀砂的深夜廢文
(真的是沒有什麼重點。。
只是心血來潮想寫blog而已
至於遊記之類的
就等我哪天終於的起心肝寫再算吧XD

睡醒就要繼續加油上班了T_T    






既然都係近況更新就求其配張近況圖啦XDD

6 則留言:

  1. 有生之年看到紀砂更blog必須留個名XD
    恭喜畢業~
    希望自己也能畢業嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解咁快會見到@@
      你都一定可以畢業架!
      反而係要好好珍惜大學的時光呀~

      刪除
  2. >> 有生之年看到紀砂更blog必須留個名+1
    >> 入晤入坑隨意吧, 反正又會再出(誤
    >> 有時間咪寫下社會人生活~

    回覆刪除
    回覆
    1. nono我係真心想入返坑的!
      只係太懶得去找資源XD
      社會人生活就係返工放工食飯訓覺咁(ノД`)

      刪除
  3. 想入坑的意思是48坑還是偶像坑?
    單純是偶像坑的話,個人比較建議日韓合作的IZ*ONE~

    回覆刪除
  4. 竟然冇留意到阿女出BLOG, 呢個掛名阿爸真係掛名都不如 ..
    遲來嘅恭喜畢業! 遲來嘅新年快樂!
    作為社會人要加油努力呀!

    回覆刪除