2012年9月23日 星期日

第一次月別體驗.2012-9月生寫日(下)


繼續琴日既散牌,
因為女王同咪係朋友既想賣既,
今日一早就幫佢搵到人賣左~


果然早啲係易換啲,
好快就比我搵到琴日搵極都無既北原大頭~
不過人地要我加一張亞美....
雖然換pose要加野我覺得少蝕左,
但係齊set最重要!!而且搵左咁耐先比我搵到,蝕就蝕啦!
於是,今日黎既主要目的---北原齊set!

然後見到剩低既手牌入面有一張under入面算係我比較鍾意既拳王,
而自19單後我又對拳王頗有好感,
所以決定再換1set拳王,
鈴木換拳王,
剩低3張散換2張拳王,
於是,

拳王齊set!!

我既散牌亦剛好換完
而優子比我以$100放出了~

我第一次既生寫日,
買左3包,
換到3set+$100:


(神推既總監set~好靚> <)


(北原set~其實北原都唔差,點解係香港價值咁低@@)


(拳王set~今次影得都幾好^^)

第一次黎講都算唔錯吧?

之後去幫米菲換(過程請去佢blog)~
睇左咁多blog友既換生寫報告,
覺得自己抽到既牌真係好好(至少每包都有top)~

真係要去左一次先知原來成員既價值同想像中好大出入,
例如咪醬同takamina原來價值十分相近,
paru / miyuki 無想像中咁受歡迎,
小珠原來不比taka,女王等top高價(我一直以為小珠價值較高),
亞樹既價值亦比預料中低...
仲有開始分到唔同under既價值~

今次都見到唔少blog友,
不過多數都唔多好彩呢...

最後,
我會期待下一次生寫日的~~

不過以後可能都係一個月寫一篇生寫交換報告就算,
因為我唔鐘意寫野,
又無咩好寫....



10 則留言:

  1. 小珠其實係好高的~
    但要睇人換啦....
    有人肯用大top一換一小珠的,
    亦有人只有一堆散牌來換...完全是騙新手- -
    所以抽到小珠千祈唔可以亂換出去,
    寧願俾人問多幾次先...再決定點換~

    回覆刪除
  2. paru,迷路,珠都是可和top一換一的!
    不過3包齊3set+$100,起碼不用蝕~

    回覆刪除
  3. 小珠應該很高的,小珠可以=優子

    回覆刪除
  4. 真的?小珠真係有大top既價值?

    回覆刪除
  5. -v-睇你地講到小珠咁誇張既.....
    我自己都係覺得同TOP同水平.....比起大島,麻友,柏木就差少少....

    回覆刪除
  6. 其實點知D人係到呃人?

    回覆刪除
  7. 一定係河西高啊!

    回覆刪除