2012年9月22日 星期六

第一次月別體驗.2012-9月生寫日

今日係第一次去生寫日,
一開始抽到2包teamA:(明明好期待敦子竟然無)






朋友的:(目標係一張優子)




其實唔知啲牌算係好?唔好??

我既目標係齊一set takamina,
一開始女王換taka,
lovetan+唔知咩(好似係咲子)再換左一張taka,
但係我用高城+倉持想換taka竟然比人話我睇唔起taka既身價/口\
好彩最後都換到,
於是好順利咁換到takamina set:




跟住幫朋友換,
麻友+唔知咩換左一張優子,



換到之後再去同朋友一人買多一包,
我抽到優子,
但朋友得一張taka算top,
我打算齊多set北原,
朋友就想taka+miyuki換多張優子,
不過今日好多人嗌優子,
北原又唔知點解咁受歡迎,
最後換左3張北原+一堆散牌:


(請無視綠色個張XD)



今日收穫:
總監set
一張優子(想賣)
一堆散牌
另外係同莉利兄交收既店特:(果子好美>///<)

Team Surprise:

今日見到莉利兄,Kasumii,kaleis 同幾個應該係但我認唔到既blog友,
(如果你地見到菇頭個樣好細個就係我喇~)
其實我覺得直到買第3包之前換得都算唔錯(自我感覺良好XD)
第3包好似蝕左?
但係散牌真係散到我唔識換........
打算聽日再去換埋北原+放左優子回血~

我覺得去生寫日最緊要係有明確目標/想換既野,(至少第一set係)
如果唔係換來換去只會愈換愈差(?)

第一次生寫日~待續~~~






8 則留言:

  1. 同樣也是未熟者,但有小小建議...

    大家通常都是mayu一換一優子,而miyuki + tkmn換優子也有點高於價位了...~

    另外,mii在香港的價值不尋常地高,聞說mii一換一tkmn也有可能呢~

    明天大家都加油~

    回覆刪除
  2. 終於找到你了XD
    希望你今日可以換到張大頭啦:)
    其實真心覺得紀砂第一次玩,玩得很不錯就是T_T
    本身想今日去多次,但係我已經無血買多包,
    而且只剩下一張大餅也不能換什麽,所以不去了w

    回覆刪除
  3. 我今天12點才會到達官店,如果你看到我的message就call我,我都想認識一下你地.
    電話:65448624 我叫abby.

    回覆刪除
  4. 仲要有星星袋XDXD

    回覆刪除
  5. 我覺得開第3包是錯的。。
    下次再一起去吧!

    回覆刪除
  6. 其實小弟唔明點解...可能美優紀在香港很有人氣吧...(如Mii的情況相似)

    回覆刪除
  7. 迷路,小珠同PARU生寫日換時都可以換TOP,不過之後放就未必同TOP一樣價..
    PS:你朋友的那張優有好多人都缺=.="

    回覆刪除
  8. 佢地既價值好難佔。。><

    回覆刪除