2012年11月24日 星期六

十一月月別報告(上)

今次答應左Kasumii幫佢換一set taka,
所以買4包,
而計劃係先換8張taka番黎再換pose,
點知我連8張都換唔到....
sorry><

因為要齊2set taka,
所以10:30就去到排隊~
見到Iris,Moki同巧克力火星人XD

但係竟然要到12點先入到場!!!
因為官店今次要係抽生寫同時抽埋月曆卡,
令過程好慢隊伍又好長.....

首先買左4包,
竟然有2包Team4!!!!
問題係我對Team4成員認識不深又唔知點換><
開左出黎有paruX2,檸檬,加藤,朱里,中村,永尾,竹內X2,仲有一張忘了..
下一包係TeamK,
有小珠,由依,才加,萌乃,田名部,
再下一包係TeamB,
成包都係under................

我覺得只有paru,小珠,由依有機會換到taka,其他都好杯具.....

係開緊既時候已經有一班人一見到Team4就圍埋黎,
不過我一張都無同佢地換..
(我真係好怕蝕換左,我再蝕換就連1set taka 都無架喇><)

之後戰鬥過程開始:
paru換taka+亞美菜,
paru換taka+北原,
加藤+檸檬+唔知咩換左Mii,
由依+唔知咩換左taka,
跟住開始覺得難換,
Iris都覺得換唔到,
就去買多一包,
開到K,
有優子!!!有tomo!!!!!!
我簡直覺得有救了!!!!!!!!
但當時已經1點幾,
眼見流通既taka開始少,
同時嗌taka既人愈來愈多,
我同Iris開始慌,
見到有taka就衝過去捉住人地XD
比我見到有人拎住2張taka,
我當然即刻衝過去捉住佢啦~
佢話要我用優子同小珠換佢2張taka,
我知係大蝕所以要佢加多張,
(不過當時見到taka真係開心到傻左)
我指川榮佢竟然應承!
即刻換XD
之後川榮加亞美菜換左柏木,
今日到此結束~

因為一心換taka,
所以好多散牌:

taka就有5張:

明日再戰!!!!!!

17 則留言:

  1. 其實你手氣已經比我的好得多了> <
    我第一包T4 只有蘭蘭可以見人.....
    明日繼續作戰加油\(^^)/

    回覆刪除
  2. 散牌很多呀,
    T4我有興趣。
    明日一起努力吧!

    回覆刪除
  3. 呵呵~看到你們的報告真好~
    這麼多牌,一定換到taka啦~
    明天加油xD

    回覆刪除
  4. -v-.....我聽日都要再戰呢...........
    大家都加油吧~~
    唔知有冇見過面呢(笑)~

    回覆刪除
  5. 原來今天見到的是你~

    回覆刪除
  6. 呀~~~~原來係你.....唔該你先~
    今日太過趕....都冇認識你tim-v-

    回覆刪除
  7. 擔心中....
    只好明天加油了!!

    回覆刪除
  8. 換牌時切忌心急&要有耐性,
    這是kanono教我的。

    回覆刪除
  9. 優子*V*
    祝你齊到set吧;))

    回覆刪除
  10. >> 以你的經驗,應該不難换齊set吧?
    >> 祝順利完成

    回覆刪除
  11. 其實你玩得不錯呀!好好手氣,下月也要加油呀

    回覆刪除
  12. 這麼多牌,換tkmn應該沒問題

    回覆刪除
  13. 不好意思,我琴日係第一次去生寫日,有點事想請教你,唔該你:)
    我係想要迷路姬的,起初想用果子一換一,但無人肯
    好多個都要我用果子+朱里先肯,所以我就甘換左
    之後開多包有TOMO,但就一換一換到張迷路
    其實TOMO同果子的價值不是差不多嗎? 我兩張都係全身既
    第一次換是不是被騙了? 我TOTAL3包只換到3張迷路T____T
    我知我好煩,但最後想問迷路到底要用咩換,下個月想再去~~

    回覆刪除
  14. 總監督應該無問題?等你出下集;)
    抽唔到時間去睇BLOG友們既repo都很滿足 XD又可以學野

    回覆刪除
  15. 真係唔該哂你!! 當日有個好人教我用4張半TOP/UNDER換左張小珠
    之後我用尼換左迷路-__- 只怪自己心急...
    唔知當日有無見到你呢XD

    回覆刪除