2013年1月6日 星期日

一月(十二月)月別報告

由於新組閣後中top率實在太低,
所以我一開始就買左3包,
目標當然一樣係taka set啦~

開出黎係2K1B,
比較top既只有小珠同咪,
想換taka是有點難的。。。


張蘭蘭原本係大埸,
係影相前已經同Kasumii換左(大場--->蘭蘭)~



跟住就係一連串換換換換。。。。


比較記得既只有:
永尾+1張under--->雷娘
2張雷娘--->2張su
倉持+2張su--->板野
蘭蘭--->板野(我覺得最最著數既一次交易,呢一刻開始覺得自己夠牌換taka)
咪+藤田--->第1張taka
大家+野中--->岩佐
板野--->第2張taka(感謝Kasumii^^)
板野--->第3張taka(感謝幻兄^^)

因為taka今個用多左人換,
而流通既數量好少,
我搵左好耐都無最後既pose,
我決定留星期日再換,
換左under先~

(我提出板野+2張under換taka都唔願換,
有人仲提出我要小珠加野換taka。。。)

因為我覺得星期六換under易換啲,
到星期日大家都換完top set開始under既時候,
就會難換好多><
 
十夢--->菊地
amina--->咲子+永尾
咲子--->岩佐
菊地--->岩佐
永尾--->仲包
小珠--->陽菜+紫帆里+十夢(同blog友kotz換的)
十夢--->島餅+岩佐
北原--->岩佐
跟住用啲散牌換埋夏希set~
仲包--->夏希+阿部
其他都係under一換一。。。之類~

臨完場時竟然比我搵到我要既taka pose!!
即刻撲埋去換XD

陽菜--->第4張taka~齊set!



今日收獲:

小南愈來愈美了~


今個月的岩佐好可愛好可愛><





剩下的島餅~受blog友影響覺得她還不錯


係地攤買的~才$35太抵了!!

開開心心去食飯~~





話說今日見到好多blog友~
好似有12人?
同blog友團一齊去食飯^^
莉利兄好似帶團咁嗌「係唔係所有人都有跟住」既時候我笑左XD
然後去左官店吹水
大家都好資深呢。。。我係最資淺的><



4個小南推的4set小南



總結:
原來對今次完全沒信心呢。。
大家都係估估下咁換
不過覺得其實自己算是人品很好了~
看到有blog友抽得很伏。。。完全沒top的
今次玩月別給了我一些信心,
所以下月還會玩的XD<--------唔識死既人

至於新成員的價值是沒想像中低,
不過新成員既價值仍在浮動中,
要多幾個月先可以穩定呢~




20 則留言:

  1. 你次次人品都好好呢....我恨唔到架喇XD
    玩埋下個月就乖乖地去溫書了^____^

    回覆刪除
  2. 4set小南覇氣十足…
    一起去和亭食…羨慕呀~

    回覆刪除
  3. 呵呵~換得不錯啊
    有機會再join你地><~

    回覆刪除
  4. 3包齊3set好好了~
    4set總長影唔齊啊><
    下次再影過吧

    回覆刪除
  5. 巧克力火星人2013年1月6日 下午1:40

    $35眞是很很很平呢!
    TAKA的新POSE萌爆了

    回覆刪除
  6. 35元TKMN真係超抵>__<
    生寫日換得很好

    回覆刪除
  7. 我看只有你和另一個男仔齊果子set......
    我第1次齊不了果子set,我哭

    回覆刪除
  8. 竟然齊不到?!
    節哀順變..或者學kapek從日拍bid回來XD

    回覆刪除
  9. 對...玩埋下個月就要做到清心寡欲去溫書XD

    回覆刪除
  10. kaleis那邊有清晰版~
    聽講小南set好難齊><
    我都覺得自己好幸運^^

    回覆刪除
  11. 2月希望可以來玩啊~~~

    回覆刪除
  12. 對真的很抵!!!
    謝謝^^我覺得還可以再進步呢

    回覆刪除
  13. 巧克力火星人2013年1月6日 下午6:48

    唉!現在的我沒$到LUCH也要回家吃!眞是瘋了

    回覆刪除
  14. 不用感謝~
    這個月的晴香拍得很漂亮,特別是這一張

    回覆刪除
  15. 蘭蘭--->板野... 你賺得多了www
    我星期天才開始玩岩佐,,差點齊不了set啊>.<
    以你抽到的手牌正常很難換上taka set, 但技術搭夠啊!!!!

    回覆刪除
  16. >> 今個見換TKMN很努力…
    >> 果然,努力是有回報的!

    回覆刪除
  17. -0-35蚊.....好抵~~
    完全冇top既人路過~~

    回覆刪除
  18. 重組後好似真係好難中top呢...
    taka $35真係太抵了吧xp~

    回覆刪除
  19. $35...超值呀!!!!
    總監這set好美!!

    回覆刪除